Om KFUM

Velkommen til

KFUMs Boldklub Roskilde

Klubhuset og banerne er omdrejningspunkt for sportsligt og socialt samvær året rundt. Alle er velkomne, dygtige og knap så dygtige, børn og unge, drenge, voksne, veteraner og oldboys. Mange familier har været aktive i KFUM gennem flere generationer.

Vi tiltrækker spillere, ikke kun fra lokalområdet, men fra hele Roskilde og byens opland. De kommer i gode hænder hos kvalificerede trænere og ledere, for hvem det selvfølgelig gælder om at vinde så mange kampe og komme så højt op i rækkerne som muligt. Dog aldrig for enhver pris og aldrig på bekostning af de basale værdier, der er en vigtig del af KFUM's eksistensgrundlag.

Du er meget velkommen til at kontakte klubben eller at kigge forbi til en snak, hvis du fornemmer, at Roskilde KFUM kunne være noget for dig. Som spiller, træner eller leder - vi har plads til og brug for alle, der vil gøre en indsats og blive en del af vores fællesskab.

Trøje nr. 12

I forbindelse med, at Kenni Offersen, Sebastian Holm og Christian Nielsen omkom ved en frygtelig bilulykke den 26. februar 2012, har klubben besluttet, at til evig minde om de 3 fantastiske drenge og fodboldspillere, vil trøje nr. 12, aldrig mere blive benyttet på klubbens førstehold. Den vil være reserveret til dem i himmelen, når nu skæbnen ville, at ingen af dem nåede at spille i den.

Æret være deres minde.