Tingklubben 2023

Tingklubben i KFUM´s Boldklub Roskilde er en forening under moderklubben KFUM.

Tingklubben blev oprettet i 1983, hvor flere af de ”gamle” ledere, der havde fungeret i klubben, overlod deres poster til nye og derfor ikke havde anden tilknytning til klubben end tilskuerens rolle. For at bibeholde kontakten til KFUM og stadigvæk føle at man var en del af klubben, blev Tingklubben en realitet.

Tingklubben afholder ”Tingsamling” (generalforsamling) i januar måned, hvor der indtages en genstand i det fri. Derefter er der Tingsamling med efterfølgende spisning.

Tingklubben har en hurtig opgave gennem året, nemlig at tage entré i forbindelse med klubbens 1.-holds hjemmekampe.

Tingklubben afholder også bankospil hver tirsdag i november, december, januar og februar måned i klubhuset.

På nuværende tidspunkt er der lidt over 100 medlemmer i foreningen. For kontingentet modtager man udover den økonomiske støtte til klubben, tale og stemmeret ved moderklubbens generalforsamling, samt en mad og en genstand ved den årlige Tingsamling.

Tingklubben giver støtte til moderklubben ved ansøgning fra holdene eller moderklubben.

Har du lyst til at være medlem af Tingklubben og derved støttet KFUM og få nogle fornøjelige timer, i selskab med andre medlemmer, vil det glæde os meget.

Det koster kr. 200,00 pr. person og kr. 300,00 for (ægte)par at være medlem af Tingklubben.

Præsidiet:

Tingpræsident: Karina Telander Andersen, Tlf. 20966449, Mail: ktan@regionsjaelland.dk

Vicepræsident: Ulrik Wulff, Tlf. 21814935, Mail: ebbaogulrik@post.tele.dk

Møntmester: René Jozwiak, Tlf. 61661958, Mail: rene@jozwiak.dk